INFOCESTY 2018

CESTUJEME - POZNÁVAME - PORADÍME...

Hlavným cieľom infociest je získať prehľad o ponúkaných destináciach,hoteloch a následne naším klientom profesionálne opierajúc sa o zistené poznatky poradiť pri výbere dovolenky.

V študijno – poznávacích infocestách budeme naďalej pokračovať,lebo v profesionálnych službách v cestovnom ruchu platí o to viac staré známe heslo ,,RAZ VIDIEŤ JE VIAC,AKO STOKRÁT POČUŤ,,

17.INFOCESTA -  CYPRUS / 11.04 - 16.04.2018 / absolvovaná /

Ďalšia úžasná dovolenková destinácia - ostrov bohyne krásy a lásky Afrodity nás očakáva - samozrejme prevetráme množstvo hotelov,vyhľadáme nedostatky,ochutnáme stravu,preveríme možnosti vyžitia - dovolenkujte s nami...

.........................................................................................................................

18.INFOCESTA - KAMPÁNIA / ISCHIA / CAPRI / NEAPOL / POMPEJE / VEZUV

Navštívime nádherný taliansky región v termíne 11.05 - 16.05.2018 - okrem spomínaných miest

otestujeme hotely,stravu a všetky hlavné atrakcie - Poseidonové záhrady,Aragonsky hrad,Sorgetto,

St.Angelo,botanickú záhradu VILLA RAVINO,impozantný zámok REGIA DI CASERTA....

.............................................................................

19.INFOCESTA - TURECKO / 19.05 - 26.05.2018 /

Navštívime tureckú riviéru a dovolenkové oblasti ANTALYA - LARA - BELEK - SIDE - KEMER - ALANYA - samozrejme otestujeme desiatky hotelov,ochutnáme stravu,preveríme možností vyžitia...

Plánujeme a pripravujeme ďalšie cesty...

OMÁN - GRÉCKE OSTROVY - DUBAJ - EGYPT,taktiež niektorú z exotických destinácií a veľmi radi by sme sa zúčastnili v jeseni na výletnej plavbe na lodi COSTA....A to všetko s jediným cieľom - poradiť našim klientom pri výbere dovolenky...

Infocesty 2017

12.INFOCESTA FAM TRIP CHORVÁTSKO 28.04 - 04.05.2017

/ Biograd na Moru,Sv,Filip a Jakov,Vodice,Šibenik,Tučepi,Split,Makarska,Mostar, Gradač,Klek,Neum,Medjugorie /

----------------------

/ južná Sardínia /

• 10.INFOCESTA BULHARSKO - termín : 12.06. - 19.06.2015

/Zlaté Piesky,S.Vlas,Slnečné Pobrežie,Nesebar,Pomorie,Sozopol,Primorsko,Kiten/

----------------------------------------------------------------------------------------

• 11. INFOCESTA - ANDALÚZIA / termín : 11.04 - 18.04.2016 /

Fotogaléria 1 - LOĎ MSC SINFONIA

Fotogaléria 2 - AJACCIO - JANOV

Fotogaléria 3 - BARCELONA - MARSEILLE

Plavba výletnou loďou pred pár rokmi – nepredstaviteľná vec za rozumný peniaz,dnes v cene porovnateľnej,ktorú platíme za hotelovú dovolenku.Bolo to pre nás niečo nové,neskutočne sme sa tešili na túto agenskú plavbu s cieľom,aby sme vedeli naším klientom z prvej ruky poradiť a zodpovedať na množstvo otázok ,ktoré ich zaujímajú ohľadom plavby.

Nočná cesta do Janova autobusom z Bratislavy zbehla pomerne rýchlo...

Dorazili sme do prístavu Janov a po prehliadke mesta sme 2 hodiny pred vyplávaním prvýkrát vstúpili na gigantickú výletnú loď MSC SINFONIA.Ubytovali sme sa v útulnej vnútornej kajute a po krátkom oddychu sme začali spoznávať množstvo zákutí,chodieb,reštaurácii,obchodíkov a samozrejme hlavnú palubu s bazénom,šmykľavkami,ihriskami...Chutná večera a posedenie pri vínku bolo tým posledným v prvý deň našej cesty.Po celonočnej plavbe po stredozemnom mori sme dorazili k francúzskemu ostrovu KORZIKA,do mestečka AJACCIO,kde prišiel na svet slávny NAPOLEON BONAPARTE.Prezreli sme múzeum,pomník a čo nás neskutočne nadchlo – nádherná panenská krajina,bujná flóra .Je tam nádherné čisté more,množstvo pláži,odporúčame navštíviť...

Popoludní sme sa opäť nalodili a celý čas využívali služby plávajúceho hotela.Obchody,bary,kaviarne,fitko ponúkajú množstvo možností realizácie k spokojnosti klientov.Večerné animačné programy sú super spestrením večera,tak ako bola aj gala večera s predstavením kapitána lode a jeho posádky.Toto príjemné stretnutie bolo vyvrcholením ďalšieho dňa...

Po pokojnej nočnej plavbe sme sa na ďalší deň doplavili k španielskym brehom a to konkrétne do BARCELONY – do mesta futbalu s množstvom kultúrnych pamiatok s fascinujúcou históriou.GAUDIHO SAGRADA FAMÍLIA,BULVAR LA RAMBLAS,VRCH MONJUIC,z kterého je nádherný výhľad na mesto,bol bodkou za krásami tohto katalánskeho mesta. Samozejme veľmi radi by sme tam zostali oveľa dlhšie,nakúpili sme ešte zopár suvenírov a už nás čakalo opäť nalodenie v prístave.Ďalší deň sme sa zobudili a v plnej miere sme si začali uvedomovať výhody výletnej lode.Po pár hodinách sme opäť niekde inde,v inej destinácii,inej krajine a môžme spoznávať ďalšie krásne miesta...

Priplávali sme do francúzskeho prístavu MARSEILLE,druhého najväčšieho mesta Francúzska.Je to živé mesto,obchodné centrum.Turistickým vláčikom sme sa dostali na kopec ku krásnej katedrále NOTRE DAME DE LA GARDE. Je to aj miesto,ktoré ponúka panoramatický výhľad na celé MARSEILLE a pobrežie.Následne sme v rámci osobného voľna spoznávali mesto s množstvom obchodíkov,reštaurácii... Vo večerných hodinách a vychutnávaní západu slnka sme vyplávali z prístavu smerom späť do východiskového bodu našej plavby -  JANOVA.

Na sledujúce ráno sme si privstali ,aby sme si užili úchvatný východ slnka na mori a plavbu,ktorá sa blížila k záveru. Samozrejme na výletnej lodi je komplet bazénový svet, ktorý sme my nevyužívali z dôvodu plavby v marci,kde počasie ešte nedovoľuje naplno vychutnávať túto činnosť spojenú s opaľovaním a kochaním sa na výhľad na more a vzdialenú pevninu.Na výletnú plavbu na lodi MSC SINFONIA máme len a len super spomienky.Je to top alternatíva k bežnej,tradičnej hotelovej dovolenke,vhodná pre aktívnych klientov,ktorí radi spoznávajú niečo nové.Výhoda spoznávania v krátkom čase množstva destinácii,štátov – je to hlavné,čo ponúka výletná loď.

PLAVAJÚCI HOTEL ,ktorý nás každý deň dopravil do novej destinácie,híčkal nás svojimi top službami,super ubytovaním,kvalitnou stravou,nás veľmi očaril a už teraz veľmi radi by sme si to opäť vyskúšali a spoznávali ďalšie lode a nové destinácie....

INFOCESTA SICÍLIA / 12.04. - 16.04.2015 /

Fotogaléria

Študijno – poznávacia cesta na Sicíliu bola druhou našou uskutočnenou cestou v tomto roku.

Pristáli sme na letisku v Trapani a cestou popri mori sme hneď nezaháľali a navštívili hotely DELFINO BEACH**** a BAGLIO SAN BASILE**** v MARSALE.Starobilý štýl týchto hotelov sa nám veľmi páčil a predznačil typickú architektúru SICÍLIE.Ubytovali sme sa v 4*HOTELOVOM KOMPLEXE PERLA DEL GOLFO v Terassini,ktorý sa stal naším domovom a základňou,z ktorej sme vyrážali spoznávať krásy ostrova.Hotel je veľmi dobre situovaný, má nádherné výhľady na more,veľký areál,romantické zákutia...

Hotelový personál a kuchári nám vždy pripravili chutnú taliansku stravu s typickými jedlami ,kde dominovali morské plody.

Druhý deň sme navštívili katedrálu v MONREALE ,najväčšiu pamiatku normánskej architektúry – je úžasná, každý centimeter je vyrobený a spracovaný ručne...Následne sme sa presunuli do hlavného mesta SICÍLIE – PALERMA.Prezreli sme centrum,bočné uličky,pamätihodnosti,katedrálu a spontánne sme sa chtiac - nechtiac zapojili do demonštrácie-pochodu,kde sa bežní sicílčania  snažia bojovať za svoje práva a lepší život,ale zjavne sa im to nedarí... Typické zavreté okenice,úzke bočné uličky sú hlavnými črtami tohto mesta,ktoré na nás veľmi zapôsobilo.

Snáď najočakavanejší bol ďalší deň,kde bol na programe výstup na sopku ETNA.Neskutočný pohľad na obrovské krátery,vypriahnutá zem po láve,veľmi zaujímavé prírodné divadlo,ktoré si príde ročne pozrieť milión turistov.Po sopke a pohľade na nekonečnú ,,lávovú,, prírodu sme zostúpili podľa nás do naj mestečka na SICÍLII a to do romantickej TAORMÍNY.Krásne starobylé mestečko,čarovná atmosféra,úžasné upravené romantické zákutia,typické úzke bočné uličky,množstvo obchodíkov,taverien a skvostný božský výhľad na more bol pastvou pre naše oči.Neodpustili sme si šálku kávy a veru veľmi neradi sme opúšťali toto malebné mesto.

Ďalší deň začal opäť návštevou PALERMA,ale tentokrát naším cieľom bolo spoznávanie trhoviska a málo navštevovaných miest turistami,kde sa vo väčšine nedostanú.Tie miesta dýchali neskutečnou svojskou atmosférou,ktorú treba zažiť.Pravá Sicília ,kde duch mafie sme cítili na každom kroku,ale cítili sme sa tam úplne bezpečne...

Pri návšteve ostrova netreba zabudnúť na mestečko CORLEONE – rodisko hlavných bosov MAFIE COSA NOSTRA.Nami uskutočnená návštěva MÚZEA MAFIE na nás zanechala hlboký dojem. COSA NOSTRA – hodina a pol predstavenia tejto zločineckej ,krutej organizácie,emotívna prednáška človeka,ktorý osobne pocítil krutosť ich činov,zanechal na nás veľmi smutný dojem,ale bola to realita,v ktorej pred rokmi žili sicílčania...

Náš pobyt sa blížil ku koncu.Sicílsky folklórny večer bol posledným programom a čakal nás už iba dvojhodinový let z letiska TRAPANI do BRATISLAVY.

SICÍLIA nás veľmi oslovila.Veľmi radi sa sem opäť vrátime.Úžasné mestá,nádherné more, pekné hotely,kvalitná strava,vo  vnútrozemí zelená hornatá krajina,obrovské množstvo hodnotných pamiatok a história spojená s organizáciou COSA NOSTRA, predurčuje tento ostrov,aby bol naďalej cieľom mnohých turistov z celého sveta....Vrelo odporúčame navštíviť...

ABSOLVOVANÉ INFOCESTY - ROK 2014

INFOCESTA BULHARSKO

INFOCESTA ALBÁNSKO

INFOCESTA CHORVÁTSKO

INFOCESTA TURECKO

INFOCESTA  BULHARSKO / 11.06.2014 – 17.06.2014/

Fotogaléria

Bulharsko už dlhé roky je po Chorvátsku azda najnavštevovanejšou destináciou slovákov a to pre teplé podnebie,prijateľné ceny,široké piesčité pláže a veľké množstvo hotelov rôznej kategórie.

Spoznať konkrétne lokality,hotely bolo cieľom našej infocesty

v dňoch 11.06. – 17.06.2014.

Cesta autobusom bola náročná a po cca 25 hodinách sme dorazili do prvej oblasti – ZLATÉ PIESKY.Privítalo nás slnečné počasie a hotely obklopené množstvom zelene.Stredisko, kde sa hlavne vo večerných hodinách určite nebudete nudiť,nádherná promenáda s množstvom obchodíkov a samozrejme čisté more so širokou piesčitou plážou.Navštívené hotely EDELWEIS,PERLA,BLUE SKY,GOLDEN YAVOR,AMBASADOR splňajú kritéria prežitia príjemnej dovolenky pre klienta.

Po prvom náročnom dni nás čakala perla Bulharska – SLNEČNÉ POBREŽIE,ktoré je najnavštevovanejšou oblasťou snáď s najdhšou promenádou popri mori,s obrovským množstvom hotelov ,kaviarní,obchodíkov ,rušným nočným životom a čo je hlavné nádhernou širokou plážou.Prejdené hotely VICTORIA PALACE****** s vynikajúcimi All inclusive službami,kde sme boli ubytovaní,ale aj ďalšie ako hotel POSEIDON,ELIT,PALAZZO,MERIDIAN,STAR,BAJKAL,SIRENA DELFIN,GRENADA,MARVEL,KOTVA,DIAMOND a AVLIGA BEACH poskytujú veľmi slušný štandard ubytovania  a služieb.

Počas našej infocesty sme navštívili historické starobylé mestečko NESEBAR,ktoré je zapísané v zozname UNESCO,ktorého návštevu vrelo odporúčame,tak ako aj vynikajúce hotely OLYMP a IRIS,ktoré nás veľmi zaujali.

Ďalším strediskom bola oblasť PRIMORSKO, kde sme boli ubytovaní v GRAND HOTELI PRIMORSKO a z neho sme vyrážali spoznať ďalšie hotelové kapacity – hotely FLAMINGO,LEBED,GRACIA,METEORA,MIRAGE a mnohé ďalšie.

Prechod z jedného hotela do druhého nám dal dobré poznania rozdielov medzi hotelovými kapacitami a to z pohľadu kvality ubytovania,kvality služieb,polohy,čo nám pomôže a hlavne našim klientom pri výbere dovolenky.

Každý štát má svoju jedinečnú kultúru.Prežitý bulharský večer spojený s tradíciami,príjemné posedenie s kolegami s brandže pri poháriku bolo super bodkou za ďalším dňom.

Infocesta po BULHARSKU nám v podstate potvrdila to čo sme očakávali.Táto krajina ponúka už desaťročia pre dovolenkujúcich príjemnú klímu,široké piesčité pláže,lacné stravovanie,bohatý výber hotelov,lacné nákupy,rušný nočný život do ranných hodín,zaujímavé fakultatívne výlety a to všetko predurčuje túto krajinu,aby patrila medzi TOP DESTINÁCIE.

Všetko sa raz končí,tak aj tá naša infoška sa skončila vyše hodinovým príjemným letom do Bratislavy.

Veľmi radi sa sem opäť vrátime,tak ako veľmi radi sa sem vracajú mnohí klienti...

INFOCESTA ALBÁNSKO / 26.06.2014 – 30.06.2014/

Fotogaléria

Asi najočakávanejšia infocesta zo všetkých,ktoré sme absolvovali,alebo ešte absolvujeme.

Keď sa povie ALBÁNSKO ,predsudky nepustia ,človek nevie čo má od tejto krajiny očakávať...

Realita  vstupu po cca25 hodinách cesty autobusom do neprebádanej krajiny nás milo prekvapila,neočakávali sme ,,luxus,, a ani nebol.Prechádzali sme krajinou,kde pozostatky predchádzajúceho krutého režimu je vidieť na každom rohu,ale príchodom do prímorskej oblasti sa nedalo nevšimnúť množstvo novovzniknutých hotelov a mali sme dobrý pocit z tejto destinácie.

Ako prvý v poradí nás privítal hotel RAFAELO**** svojim pekným areálom,následne široká piesčitá pláž,ubytovali sme sa v pekných čistých izbách,švédske stolovanie s chutným jedlom nás milo prekvapilo,tak ako večerný program,kde bolo veselo a až tanečno,kvalitný albánsky a cenovo lacný ale super miestny koňak nás taktiež prekvapil...

Služby ešte nie sú až na takej úrovni,ako napr.v Turecku,ale je tam cítiť chuť personálu vyhovieť klientovi k jeho maximálnej spokojnosti.

Navštívili sme hlavné mesto TIRANA,ktoré za cca 20 rokov prešlo slušným pokrokom výstavby a modernizácie.

Každý jeden hotel či RAFAELO,LEONARDO,AS,BLEART spĺňa kritéria a potreby prežitia peknej dovolenky pri mori s piesčitým dnom.

Podľa našej mienky TOP HOTELOM našej infošky bol HOTEL DOLCE VITA**** s veľkým bazénom,veľmi pekne upraveným areálom s blízkym napojením na širokú pláž s pozvoľným vstupom do mora,úhľadným kvalitným ubytovaním.Zanechal na nás veľmi dobrý dojem.

Naša cesta skončila odletom z nového letiska v TIRANE,ktoré spĺňa TOP kritéria pre moderné letisko dnešnej doby – priestranné,presklené so všetkými potrebnými službami.

Albánsko – ak tam klient zavíta,dostane za dobrý peniaz slušný hotel,dobrú stravu,teplé podnebie,dobré služby a lacné nakupovanie často v tretinových cenách od našich.

Cítili sme sa tam úplne bezpečne,príjemne a mali sme pocit plnohodnotnej dovolenky ako kdekoľvek v osvedčených destináciach sveta.

Odporúčame navštíviť podľa možnosti letecky/ let trvá cca 1h20min./,autobusom je to predsa len namáhavejšie.

Už teraz sa tešíme na ďalšiu návštevu tejto zaujímavej krajiny...

INFOCESTA CHORVÁTSKO / 07.10.2014 – 12.10.2014 /

Fotogaléria

Slovenské more, ako často nazývajú túto obľúbenú destináciu mnohých slovákov ,sme veľmi radi navštívili na našej infoceste v dňoch 07.10 – 12.10.2014.

Cieľom bola stredná a južná Dalmácia a ubytovacie kapacity rôznej kvality,od jednoduchých zariadení až po luxusné areály s top ALL INCLUSIVE službami.

Naša prvá zastávka bola v 4*komplexe ZATON,kde v super apartmánových domčekoch rôznej hviezdičkovej úrovne,s veľkým areálom ideálnym pre rodiny s deťmi,sme začali naše putovanie a poznávanie kapacít.Za 5 dní sme spoznali cca 40 ubytovacích kapacít v strediskách Petrčane, Sv Filip a Jakov, Biograd na Moru, Vodice , Šibeník, Trogir, Split, Korčula, Pelješač - Orebič , Gradač, Drvenik, Podgora, Tučepi, Makarska, Baško Polje, Baška Voda a Omiš.

Bolo to veľmi náročné,ale pre naše poznanie s cieľom poradiť naším klientom veľmi prínosné.Spomínaný komplex ZATON,hotel PINIJA,hotel ADRIATIC,hotel IMPERIÁL,skvostný naj hotel infocesty SOLARIS s úžasným AQUAPARKOM,hotel AFRODITA,NEPTUN,MASLINIK,GRAND HOTEL OREBIČ,HOTEL ALGA v Tučepi boli asi TOP,ale aj ostatné svojích priaznivcov určite nájdu.

Nádherný ostrov KORČULA,na ktorý sme sa dostali 4 hodinovou plavbou trajektom z prekrásneho prístavu SPLIT, bol ďalším bonusom našej infocesty.

Nami uskutočnená infoška dáva poznanie a informácie také,ak nám klient predostrie svoje požiadavky,priority,tak mu vieme na základe osobného poznania destinácií,hotelov, ponúknuť lokalitu,hotel,zariadenie,ktoré splní jeho túžby a priania.

CHORVÁTSKO so svojim nádherným priezračným morom,úchvatným západom slnka / zažili sme ho v TUČEPI /,dalmatinskými piesňami,svojou teritoriálnou blízkosťou,príbuzným jazykom,cenovou dostupnosťou bude ešte dlho TOP destináciou našincov.

Sme radi,že aj na základe tejto asi najnáročnej infocesty akú sme kedy absolvovali, ale veľmi poučnej z hľadiska poznania,budeme vedieť profesionálne poradiť pri výbere dovolenky a to je to hlavné,čo bolo jej cieľom.

Už teraz sa tešíme na ďalšiu napr. po severnej Dalmácii...

INFOCESTA TURECKO / 26.11.2014 – 30.11.2014/

Fotogaléria

Pozvánka na infocestu od nášho partnera nás potešila,napriek tomu,že TURECKO máme ako rodina slušne scestované.

Očakávania a ,,latka,, TURECKA je postavená veľmi vysoko.Turecká riviéra ponúka ohromné množstvo špičkových priam luxusných rezortov a také boli aj cieľom našej infocesty.

Očakávania sa naplnili a navštívené rezorty v BELEKU,SIDE,LARE,ANTALYI nesklamali.

Hotely  v BELEKU siete GLORIA /VERDE,SERENITY,GOLF/ ponúkajú nádhernú dovolenku v tomto golfovom raji.Ubytovaní sme boli po celý čas nášho pobytu v nádhernom 5*KOMPLEXE KUMKOY BEACH SPA*****,ktorý svojou atmosférou,špičkovou stravou,nádherným areálom a super polohou pre možnosť nakupovania ,spĺňa tie naj kritéria pre prežitie TOP dovolenky.Ak sa hovorí medzi dovolenkujúcimi ako o jednom z najlepších v Turecku,tak musíme potvrdiť,že je na tom veľa pravdy.Celý čas pobytu v tomto zariadení na nás dýchala super atmosféra hotela v spojitosti so super službami.Samozrejme veľký podiel na tom mal aj náš hosť speváčka HELENKA VONDRAČKOVÁ,ktorá nám svojím vystúpením spríjemnila večerný program.

Veľmi zaujímavý bol aj program v ďalšom stredisku – SIDE,kde predstavené hotelové novinky boli skvelé – HOTELY BARUM HEMERA *****a BARUM ARUM***** majú všetky predpoklady na prežitie nádhernej dovolenky.Navštívili sme aj HOTELOVÝ KOMPLEX  CLUB MAGIC LIFE JACARANDA*****,podľa nás najluxusnejší a najkrajší hotel na infoške,kde aj najnáročnejší klient bude veľmi spokojný a nadšený.Hotely ako ELITA BEACH***** a SEA PLANET***** potvrdili prvotriednosť super ponuky tureckých hotelov.

Pre priaznivcov cvičenia bola k dispozícii fitneska ZORA CSOBOROVÁ,ktorá viacerým dávala riadne zabrať do tela....ale po namáhavom dni padlo cvičenie  vhod....

Po večerných diskusiách a príjemnom posedení s kolegami v hoteli KUMKOY BEACH***** nás čakal ďalší namáhavý ,ale zaujímavý deň v SIDE – hotely ADALYA***** ale hlavne COMMODORE ELITE***** a NASHIRA RESORT***** boli úchvatné,obrovské areály,veľké bazény,tobogány,všetko v nádhernej záhrade napojenej na širokú piesčitú pláž,skrátka super rezorty....

GALA VEČER spojený s prezentáciou hotelovej siete SUNIS,predstavenie nového hotela EFEZ*****,turecký večer s tancom a následná diskotéka bola vyvrcholením ďalšieho pekného dňa...

Posledný deň našej infocesty v stredisku LARA sme navštívili extravagantný ,,biely,, hotel SU*****,na ktorý je mnoho reakcií tak pozitívnych ako aj negatívnych pre jeho spomenutú všadeprítomnú belosť.

Špičkové 5* hotely TITANIC BEACH*****,CONCORDE DE LUXE*****,BAIA LARA***** boli poslednými hotelmi na našej ceste na letisko v ANTALYI,kde sme vo večerných hodinách po 5 dňoch opustili plný zážitkov Tureckú riviéru.

Okrem toho,že sme spoznali ďalších skvelých ľudí,sme bohatší o obrovské množstvo poznatkov,ktoré radi sprostredkujeme naším klientom pri výbere ich dovolenky....a to bol ten hlavný cieľ našej cesty.

Už teraz sa tešíme na ďalšiu infocestu...